PRZEMYŚL. Firma Synergia Sp. z o. o. z Lublina jest w trakcie przygotowań do opracowania dokumentu Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla na lata 2024 – 2030. Obok prowadzonych już badań i analiz obecnego wizerunku miasta, zaplanowane zostały spotkania warsztatowe, które pozwolą na wypracowanie wstępnych założeń Strategii. Pierwsze z nich odbyło się w Urzędzie Miejskim 21 marca br.
W spotkaniu pod hasłem „Porozmawiajmy o Przemyślu” wzięli udział przedstawiciele szeroko pojętej branży turystycznej reprezentujący lokalne przedsiębiorstwa i organizacje pozarządowe. Celem była ocena wraz z branżą turystyczną tego jaki obecnie jest wizerunek Przemyśla oraz jak funkcjonuje promocja i turystyka w naszym mieście.
– Odkryjemy najważniejsze i najbardziej angażujące doświadczenia Przemyśla – zapowiadał prowadzący warsztaty Michał Basiński z firmy Synergia.
Tak też było, bo całe ponad trzygodzinne spotkanie było wypełnione dyskusją i uwagami uczestników. Program warsztatów stawiał przed nimi trzy zagadnienia:
Marka miasta – czy Przemyśl jest miastem markowym?
Jaki jest żywy kapitał marki Przemyśla? Ocena potencjału doświadczeń marki miasta.
Wyzwania i problemy marki Przemyśla – zarządzanie, oferta, promocja.
Całość działań, których zwieńczeniem będzie opracowanie Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla na lata 2024 – 2030, ma służyć przygotowaniu koncepcji marki opartej na opracowaniu spójnego, trwałego wizerunku – marki – walorów i oferty turystycznej Przemyśla oraz narzędzi służących komunikowaniu i promocji. Jest odpowiedzią na problem miasta, które jest atrakcyjne turystycznie i mogłoby czerpać z tego faktu znacząco większe korzyści, jednakże nie w pełni wykorzystuje posiadany w tym zakresie potencjał.
Głównym celem opracowania Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla jest utworzenie ram dla wsparcia rozwoju miasta Przemyśla metodami i narzędziami marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem promocji potencjału turystycznego miasta. Rezultatem strategii będzie zdefiniowanie i określenie marki turystycznej miasta Przemyśla
Strategia pozwoli zmienić wizerunek naszego miasta i skutecznie go promować, tak by Miasto Przemyśl było jednym z bardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce.
Spotkanie było elementem projektu: „Razem Zmieniamy Przemyśl” w ramach „Programu Rozwój Lokalny”, finansowany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz budżetu państwa, w ramach którego opracowywany jest dokument Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla na lata 2024 – 2030.
tekst i zdjęcia: Witold Wołczyk
UM Przemyśl
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz