REKLAMA

PRZEMYŚL: Spotkanie pt. „Porozmawiajmy o Przemyślu”

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy na spotkanie pt. „Porozmawiajmy o Przemyślu”.  Chcemy razem z branżą turystyczną ocenić jaki jest obecnie wizerunek Przemyśla oraz jak funkcjonuje promocja i turystyka w naszym mieście. Odkryjemy najważniejsze i najbardziej angażujące doświadczenia Przemyśla. Spotkanie będzie mieć charakter warsztatów, które poprowadzi Michał Basiński z firmy Synergia.

razem zmieniamy Przemyśl.jpeg

Na spotkanie zapraszamy przedsiębiorców lokalnych z branży turystycznej oraz organizacje pozarządowe  w dniu 21 marca o godzinie 13.00.  Spotkanie odbędzie się w małej sali narad Urzędu Miejskiego Rynek 1, I piętro.

Program spotkania:

  • Marka miasta – czy Przemyśl jest miastem markowym?
  • Jaki jest żywy kapitał marki Przemyśla? Ocena potencjału doświadczeń marki miasta.
  • Wyzwania i problemy marki Przemyśla – zarządzanie, oferta, promocja.
  • osoba prowadząca wykład, butelka wody na stole, laptopy

    Spotkanie jest elementem projektu: „Razem Zmieniamy Przemyśl” w ramach „Programu Rozwój Lokalny”, finansowany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz budżetu państwa, w ramach którego opracowywany jest dokument Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla na lata 2024 – 2030.

    Głównym celem opracowania Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla jest utworzenie ram dla wsparcia rozwoju miasta Przemyśla metodami i narzędziami marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem promocji potencjału turystycznego miasta.

    Strategia pozwoli zmienić wizerunek naszego miasta i skutecznie go promować, tak by Miasto Przemyśl było jednym z bardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce. Pozytywny wizerunek zwiększy jego atrakcyjność wśród interesariuszy, w tym turystów, inwestorów oraz mieszkańców miasta, co będzie mieć znaczny wpływ na rozwój lokalny, przede wszystkim w sferach turystyki i gospodarki. Włączenie mieszkańców miasta w proces tworzenia dokumentu zachęci do większego zaangażowania w rozwój miasta i usprawni efektywniejsze projektowanie zadań, usług i procesów promocyjnych.

    Zgodnie z założeniami i ramową strukturą całego zadania, działania w zakresie opracowania Strategii marki zostaną poprzedzone badaniami i analizami na poziomie lokalnym i krajowym, w celu empirycznego określenia sytuacji zastanej. Wyniki badań i analiz marketingowych oraz raporty z warsztatów z mieszkańcami miasta  i branżą turystyczną umożliwią wskazanie unikalnych cech  Przemyśla i pozwolą nakreślić istotę marki oraz wstępne kierunki rozwoju marki miasta. Produktem przedsięwzięcia będzie dokument strategiczny wprowadzony do realizacji Uchwałą Rady Miejskiej.

    źródło:Materiały nadesłane

15-03-2023

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook


lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)